| |
Производител в мъжката мода от трикотаж.
Фирмата разработва 4 колекции годишно в актуални модни цветове и десени.
BG http://www.style.bg/
416 посещения
/
2006-07-25
Дизайн и Маркетинг
TUNE-IN е приложен наръчник, създаден от времето за подкрепа на бизнеса в облеклото и текстила. От страниците му отключваме секретите на маркетинга и фантазията на дизайнерите, за да подкрепим хората и фирмите, решили да станат успешни глобални...
BG http://www.tune-in.info
641 посещения
/
2006-06-28
ARMY SHOP
Търговия на едро и дребно с излязло от употреба военно имущество /българско и от внос/.
Сватбен Салон "Арт-Стил"
Сватбен Салон "АРТ-СТИЛ", Асеновград - производство и продажба на булченски и официални рокли и аксесоари.
BG http://svatbensalon-bg.com
10130 посещения
/
2006-06-22
Rada Shoes - Велико Търново
Нова колекция обувки Пролет - Лято 2007 на германската фирма Ara Shoes и австрийската Superfit. Фирмата търси дистрибутори за страната.
BG http://www.rada-shoes.com
2137 посещения
/
2006-06-22
Магазин "Ема" - чувствай се удобно
Магазин "Ема" предлага спортно-елегантни, всекидневни, удобни дрехи от качествени материали, съобразени с модните тенденции. Нашите основни цели са да предлагаме на клиентите си качествени и модерни облекла.
BG http://ema.tobulgaria.info
1512 посещения
/
2006-06-21
Куел Импекс оод.
Куел Импекс е вносител на ТСМ и МЕДИОН в България
Елит - комфорт, самочувствие, стил, дискретност!
Елит - комфорт, самочувствие, стил, дискретност!
PULCRA - официален вносител
Абсолют - официален вносител на шалове PULCRA, шапки, чанти, аксесоари. Търговия на едро и дребно.
BG http://www.pulcra.net
1362 посещения
/
2006-04-27
Рила Стил
Рила Стил е водеща българска и европейска шивашка фирма. През годините се налага като водеща марка на пазара - модерен подход и висококачествени дрехи. Рила Стил предлага на своите клиенти целият набор от услуги - от идеята до готовите облекла.
|
за реклама |
обратна връзка |
потребителско споразумение |
добави сайт |
какво ново |
Мобилна версия
Copyright © 2020 Dir.bg. All rights reserved. |